Často kladené otázky (FAQ)

Môžem si vstupenky aj zarezervovať?

Nie, v sieti Interticket si môžete vstupenky iba zakúpiť, a to on-line nákupom cez webstránky siete Interticket alebo osobne v niektorom z našich predajných miest. 

Musím sa zaregistrovať?

Nie, na stránkach siete Interticket sa nemusíte povinne zaregistrovať. Počas nákupu máte možnosť zvoliť si "nákup bez registrácie". Ak sa však zaregistrujete, pri budúcich nákupoch už nebudete musieť vypĺňať povinné údaje a zároveň budete mať prístup k údajom o všetkých Vašich predošlých nákupoch.

Aký spôsobom zaplatím za vstupenky?

Pri on-line nákupe na stránkach siete Interticket môžete vstupenky uhradiť prostredníctvom online platobných systémov TatraPay, prípadne CardPay od spoločnosti Tatrabanka, a.s., a SimplePay od OTP Mobil Szolgáltató Kft.

TatraPay od Tatrabanky môžete využiť, ak máte v Tatrabanke vedený účet a máte zriadený internet banking.

Prostredníctvom Cardpay od Tatrabanky môžete realizovať platbu platobnou kartou (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) vedenou v akejkoľvek banke. Služba Cardpay je garantuje použitie technológie 3-D Secure (dodatočná autorizácia heslom). Technológia 3-D Secure je vyvinutá a podporovaná kartovými spoločnosťami VISA (Verified by VISA) a MasterCard (MasterCard Secure Code). 

Prostredníctvom SimplePay od OTP Mobil Szolgáltató Kft. môžete realizovať platbu platobnou kartou (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) vedenou v akejkoľvek banke. Ochranu Vašich údajov garantuje spoločnosť OTP Mobil Szolgáltató Kft. Služba SimplePay plánuje nasadiť technológiu 3-D Secure (Verified by VISA a MasterCard Secure Code) v priebehu prvých mesiacov roka 2018. Viac o bezpečnosti platieb kartou u obchodníkov, resp. platobných brán, ktoré 3D secure technológiu nepodporujú, nájdete napr. TU.

Vybrané vstupenky siete Interticket si môžete kúpiť aj osobne v niektorom z našich predajných miest.

Čo mi slúži ako doklad o zaplatení? Viete mi dodatočne vystaviť faktúru? Viem zrealizovať nákup na faktúru?

Dokladom o zaplatení je samotná vstupenka. Ak potrebujete zrealizovať nákup na faktúru, prosím, nerealizujte online nákup cez náš systém, ale kontaktujte priamo organizátora podujatia so žiadosťou o nákup na faktúru.

Ako mi budú vstupenky doručené?

Pri on-line nákupe na stránkach siete Interticket sa môžete stretnúť s dvomi spôsobmi doručenia - E-ticket a Voucher. V oboch prípadom obdržíte potvrdzujúci e-mail. Pri online nákupe osobný odber v niektorom z našich predajných miest nie je možný. 

V prípade E-ticketu obdržíte e-mailom odkazy na zakúpené vstupenky vo formáte PDF, ktoré si vytlačíte doma. V prípade Voucheru obdržíte e-mailom potvrdenie o objednávke, ktoré obsahuje jedinečný kód. Predložením tohto potvrdenia a kódu Vám Vaše zakúpené vstupenky vytlačia priamo na mieste konania podujatia. 

Spôsob dorušenia je preddefinovaný samotným usporiadateľom podujatia a obvykle je pri jedno podujatí preddefinovaná iba jedna z uvedených možností. 

Neprišiel mi potvrdzujúci e-mail so vstupenkami, môžte mi ho preposlať?

Ak Vám nepríde potvrdzujúci e-mail do 1 hodiny od nákupu, prosíme Vás, skúste skontrolovať, či e-mail od nás neskončil v priečinku nevyžiadanej pošty (SPAM). Ak sa e-mail dostal do spamu, pomôže nám, ak e-mail označíte, že spamom nie je.
Ak ste ho nenašli ani tam, kontaktujte nás na vyššie uvedené kontakty, e-mail Vám na vyžiadanie znovu prepošleme.

Prečo bola moja platba neúspešná?

Dôvody neúspešnosti platieb na stránkach banky môžu byť nasledovné:

• preklepy v zadávaní údajov (prístupové údaje do internetbankingu, údaje o karte)
• nedostatočné prostriedky na bankovom účte 
• v prípade platby kartou - obmedzený limit karty pre nákupy v internetových obchodoch. Odporúčame pozrieť si cez Vás internet banking nastavenia Vašej platobnej karty, konkrétne denný limit pre nákup v internetových obchodoch (e-shopoch).

Môj nákup bol neúspešný, peniaze mi z účtu neodišli, ale mnou vybrané sedadlá zostávajú aj naďalej označené. 
Sú zarezervované? Kedy ich môžem znovu kúpiť?

Napriek tomu, že Váš nákup nebol zrealizovaný, vstupenky (konkrétne sedadlá) zostávajú vyblokované po dobu 20 minút od ich označenia (do ukončenia pôvodného limitu na nákup). Po uplynutí tohto limitu sa automaticky vrátia do predaja a nákup tých istých miest môžete zopakovať.

Odoberajte náš newsletter

Budeme Vás informovať o tých najdôležitejších podujatiach