Často kladené otázky (FAQ)

Môžem si vstupenky aj zarezervovať?

Nie, v sieti Interticket si môžete vstupenky iba zakúpiť, a to on-line nákupom cez webstránky siete Interticket alebo osobne v niektorom z našich predajných miest. 

Musím sa zaregistrovať?

Nie, na stránkach siete Interticket sa nemusíte povinne zaregistrovať. Počas nákupu máte možnosť zvoliť si "nákup bez registrácie". Ak sa však zaregistrujete, pri budúcich nákupoch už nebudete musieť vypĺňať povinné údaje a zároveň budete mať prístup k údajom o všetkých Vašich predošlých nákupoch.

Aký spôsobom zaplatím za vstupenky?

Pri on-line nákupe na stránkach siete Interticket môžete vstupenky uhradiť prostredníctvom online platobných systémov TatraPay a CardPay od spoločnosti Tatrabanka, a.s. a SimplePay od OTP Mobile Ltd.

TatraPay od Tatrabanky môžete využiť, ak máte v Tatrabanke vedený účet a máte zriadený internet banking.

Prostredníctvom Cardpay od Tatrabanky môžete realizovať platbu platobnou kartou vedenou v akejkoľvek banke. Služba Cardpay je garantovaná použitím technológie 3-D Secure. Technológia 3-D Secure je vyvinutá a podporovaná kartovými spoločnosťami VISA (Verified by VISA) a MasterCard (MasterCard Secure Code). 

Vybrané vstupenky siete Interticket si môžete kúpiť aj osobne v niektorom z našich predajných miest.

Ako mi budú vstupenky doručené?

Pri on-line nákupe na stránkach siete Interticket sa môžete stretnúť s dvomi spôsobmi doručenia - E-ticket a Voucher. V oboch prípadom obdržíte potvrdzujúci e-mail. Pri online nákupe osobný odber v niektorom z našich predajných miest nie je možný. 

V prípade E-ticketu obdržíte e-mailom odkazy na zakúpené vstupenky vo formáte PDF, ktoré si vytlačíte doma. V prípade Voucheru obdržíte e-mailom potvrdenie o objednávke, ktoré obsahuje jedinečný kód. Predložením tohto potvrdenia a kódu Vám Vaše zakúpené vstupenky vytlačia priamo na mieste konania podujatia. 

Spôsob dorušenia je preddefinovaný samotným usporiadateľom podujatia a obvykle je pri jedno podujatí preddefinovaná iba jedna z uvedených možností. 

Prečo bola moja platba neúspešná?

Dôvody neúspešnosti platieb na stránkach banky môžu byť nasledovné:

• preklepy v zadávaní údajov (prístupové údaje do internetbankingu, údaje o karte)
• nedostatočné prostriedky na bankovom účte 
• v prípade platby kartou - obmedzený limit karty pre nákupy v internetových obchodoch. Odporúčame pozrieť si cez Vás internet banking nastavenia Vašej platobnej karty, konkrétne denný limit pre nákup v internetových obchodoch (e-shopoch).

Môj nákup bol neúspešný, peniaze mi z účtu neodišli, ale mnou vybrané sedadlá zostávajú aj naďalej označené. 
Sú zarezervované? Kedy ich môžem znovu kúpiť?

Napriek tomu, že Váš nákup nebol zrealizovaný, vstupenky (konkrétne sedadlá) zostávajú vyblokované po dobu 20 minút od ich označenia (do ukončenia pôvodného limitu na nákup). Po uplynutí tohto limitu sa automaticky vrátia do predaja a nákup tých istých miest môžete zopakovať.

Odoberajte náš newsletter

Budeme Vás informovať o tých najdôležitejších podujatiach