Podujatie


Ako uspieť s vlastnou tvorbou

Ako uspieť s vlastnou tvorbou

Šikovné ruky, nápad a chuť pustiť sa s vervou do realizácie. Stačí to? Ako uspieť v online svete? A ako na burzách a trhoch? Aj o tom bude tento večer zo série SmartTalk, počas ktorého nám trojica úspešných ľudí priblíži svet kreatívnej tvorby a ako s ňou pracovať.  Viac

Šikovné ruky, nápad a chuť pustiť sa s vervou do realizácie. Stačí to? Ako uspieť v online svete? A ako na burzách a trhoch? Aj o tom bude tento večer zo série SmartTalk, počas ktorého nám trojica úspešných ľudí priblíži svet kreatívnej tvorby a ako s ňou pracovať. O svoje niekoľkoročné skúsenosti sa podelia Nikola Luzárová (Urban Market), Broňa Molnárová (SAShE.sk) a Ivana Zuzinová (Ponio).

Hostia budú pútavo rozprávať o tom:

- ako správne nastaviť svoj obchod a ako získať jeho návštevnosť
- ako investovať do facebookovej reklamy a ako komunikovať svoju značku
- prečo je dôležité robiť chyby
- čo všetko treba urobiť, ak ste dizajnérom, lokálnou značkou či výrobcom, aby ste uspeli
- ako sa prezentovať
- ako premeniť záľubu v podnikanie
- ako vizuálne zaujať svojím výrobkom
- ako sa prezentovať online a offline
- o plusoch aj mínusoch tvorby

Po prednáške je pripravená diskusia.

Nikola Luzárová (Čerstvé Ovocie)
vyštudovala masmediálnu komunikáciu a odvtedy je na nezastavenie. Sedem rokov pôsobí v neziskovke Čerstvé Ovocie, do ktorej portfólia patrí vlajková loď Urban Market. Bola tiež súčasťou relácie na Rádiu_FM o lokálnej scéne, robí produkciu showroomov pre Fashion LIVE a v ZOOTe sa stará o značky, ktoré si ZOOT sám vytvára.

Broňa Molnárová (SAShE.sk)
sa venuje písaniu a vymýšľaniu rôznych článkov, funkcionalít a projektov, ktoré pomáhajú predajcom na SAShE zlepšovať sa vo vlastnom marketingu. Okrem toho sa venuje aj vymýšľaniu sezónnych kampaní a spoluprác s partnermi SAShE, rovnako ako aj o každodenný chod portálu.  

Ivana Zuzinová (Ponio)
má značku ručne robenej kozmetiky Ponio, ktorú založila počas vysokej školy. Najprv fungovala ako hobby, no neskôr sa stala jej pracovnou náplňou. Jej cieľom je vyrábať kozmetiku šetrnú nielen k ľuďom, ale aj prírode. Ivana hľadá nové riešenia, ako kozmetiku čo najviac odľahčiť od chémie a zbytočných obalov, aj preto je väčšina výrobkov Ponio vyrobená z prírodných surovín a zabalená v papierových obaloch.

Podujatie na Facebooku

Naše tipy


Zvuk for Štiavnica 2017

Banská Štiavnica

Na mapu slovenských festivalov sa po ročnej pauze vracia jazz-fusion festival Zvuk for…

Radio Kiki

Tanker Boat, Bratislava

Queer open air festival
Piatok až nedeľa, 18. - 20. 8. 2017…

Žiť svoj sen. Na súostroví Havaj žiadny zázrak, práve naopak, každodenná realita. V…

Odoberajte náš newsletter

Budeme Vás informovať o tých najdôležitejších podujatiach